Egyedi színekben, méretben is tudok rendelni tőletek gyerekbútort? Minden terméknél külön jelöltük, hogy milyen színekben és méretben tudod megrendelni tőlünk. Egyedi színben, méretben nem gyártjuk a bútorainkat, kérlek válassz az általunk kínált színek közül.
Mivel az általunk kínált bútorok sorozatgyártásra lettek kifejlesztve, nem tudunk egyedi igényeket kiszolgálni, mert akkor rendeteg időnk menne el az áttervezésekkel, egyeztetésekkel stb…és akkor sokkal magasabb áron tudnánk csak kínálni a termékeinket.
A megrendeléstől számítva hány napon belül lesz a termék az otthonomban? A megrendelésed leadását követő 3 munkanapon belül átadjuk a futárnak a terméket. A 3 munkanap azért kell nekünk, mert a termékeinket több színkombinációban kínáljuk és lehetséges, hogy az általad kiválasztott színben éppen nincs készleten vagy épp összeszerelés alatt áll a termék. A megrendelést követően gondosan becsomagoljuk a terméket és egyeztetnünk is kell a futárcéggel, hogy mikor tudják átvenni tőlünk a terméket, illetve mikorra tudják vállalni a kiszállítást.
Mennyibe kerül a szállítás? A szállítási díj mértékét a bútor mérete határozza meg. A Mimi és Kicsi fantázia nevű bútorjaink szállítási díja bruttó 3000 Ft a Közepes fantázia nevű bútorok szállítási díja 4000Ft a Nagy , a és a jelmeztároló kategóriába tartozó bútorok szállítási díja 5000Ft. A szállítási díjat termékenként számítjuk fel, nem megrendelésenként.
Sokat kell szerelnem a termékeket otthon? Saját tapasztalat alapján tudjuk, hogy gyerek(ek) mellett igen nehézkes otthon összeszerelni a bútorokat. A mi bútorainkat nem kell órákon át szerelned az otthonodban, nem dirib-darabokban kerül kiküldésre.
Van lehetőség bolti vagy telephelyi átvételre? Nincsen lehetőség, bemutató teremmel nem rendelkezünk, telephelyünkön pedig csak a gyártás, csomagolás zajlik. Internetes eladásra specializálódtunk, próbálunk minél több fotót és videót közzé tenni a termékeinkről és mivel a bútorok nem egyedi gyártásban készülnek, garantáljuk az egyezőséget a kép és a kiszállított termék között.
POLETTA.hu Visszatérítési és visszaküldési irányelvei:
.
A Visszatérítési és visszaküldési irányelvek feltételek az alábbiak:
Mielőtt vissza szeretnéd küldeni a terméket kérelk keres minket emailben az info@poletta.hu elérhetőségen, kérlek írd meg a visszaküldés okát és nagyon fontos, hogy add meg elérhetőségedet (telefonszámodat) hogy egyeztetni tudjunk.
A megvásárolt termék visszaküldésénél minden esetben gondosan be kell csomagolni.
A termékek visszaküldését az alábbi címre kell elvégezni:
Poletta.hu
2376 Hernád Iskola utca 4.
Magyarország
Név: Tűzkomp Kft .
Székhely: 2376 Hernád Iskola utca 4
A visszaküldött termékek Poletta.hu telephelyére történő megérkezését követően ellenőrizzük és visszatérítésre vonatkozó igény esetén (elállási jog gyakorlása esetén) visszatérítjük a termék árának összegét ugyanazzal a fizetési móddal, amit a vásárlás során alkalmaztak.
A visszatérítési határidő 3 és 12 munkanapig terjed, attól a naptól kezdődően, amikor a visszaküldött csomag megérkezik a Poletta.hu raktárába. A visszaküldött termékek ellenőrzése után, az ügyfél erről tájékoztatást kap e-mailben.
A visszatérítés minding átutalással történik. Emailben elfogjuk kérni azt a bankszámla számot és egy nyilatkozatot hogy hova küldjük az összeget..
Abban az esetben, ha a Poletta.hu tévedésből küldött a megrendelt terméktől eltérő terméket, vagy a megrendelt termékeknek a minősége nem megfelelő, a hiba vagy a rossz minőség Poletta.hu általi leellenőrzését követően, Poletta.hu visszafizeti a termék árának összegét és a szállítási költségeket, amennyiben az ügyfél csatolja a csomag visszaküldésének költségére vonatkozó nyugtát Az ügyfélnek a csomaghoz kell csatolnia a visszatérítési költség összegéről szóló igazolványt. A postai költségek visszatérítése a visszaküldött termékek összegének visszatérítését követően történik.
A Poletta.hu nem tartozik felelősséggel a vásárló felé, ha a vásárló által visszaküldött termék a visszaszállítás közben sérül meg. Abban az esetben, ha a vásárló véletlenül nem a megrendelt terméket küldte vissza, és megoldható a megrendelt termék visszaküldése, a vásárlónak kell intéznie az érintett termék visszaküldését, és viselnie az ezzel kapcsolatos költségeket.
.